ВИКОРИСТАННЯ 3D-МОДЕЛЮВАННЯ ПІД ЧАС РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ

Authors

Kharkiv National University of Radio Electronics, Ukraine
Kharkiv National University of Radio Electronics, Ukraine

Abstract

In the article, study of the opportunities of using 3D graphics to create advertising videomaterials has been conducted. Blender was selected as the primary 3D-modeling tool for creating advertising materials. The process of creating advertising materials was described in detail.

Author Biographies

, Kharkiv National University of Radio Electronics

Науковий керівник – к.т.н., доц., кафедра МСТ

, Kharkiv National University of Radio Electronics

каф. МСТ


Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті. Т. 6 : Конференція "Інформаційні інтелектуальні системи": матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р.

Pages

920-922

Published

December 12, 2024

Details about this monograph

ISBN-13 (15)

978-966-659-396-5