Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди. Т. 2: колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки)
Короткий опис
В монографії розглянуті питання, присвячені технічним і технологічним інноваціям у виробництві друкованої продукції і в пакувальному виробництві, інформаційним, мультимедійним та web-технологіям, розробці інтелектуальних систем, використанню штучного інтелекту у видавничій діяльності, обробці графіки та управлінню кольором. Розглянуто також питання маркетингу і реклами в поліграфії, особливості медіакомунікацій та використання нових методів навчання фахівців для видавничо-поліграфічної галузі, зв'язок навчального процесу з виробництвом.
Рекомендується викладачам, науковцям, бізнесменам, фахівцям видавничо-поліграфічної та рекламної галузі, розробникам мультимедійних інформаційних продуктів, аспірантам і студентам.
Розділи

##submission.downloads##
Опубліковано
червня 7, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Харківський національний університет радіоелектроніки
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-617-8254-34-6