ІНТЕГРАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЗНАЧЕННЯ ЦІННІСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК КЛЮЧОВОГО ЕЛЕМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ КОМПАНІЇ
Анотація
Market entry success transcends product or service quality, demanding strategic marketing. A striking 35% of startups fail by missing actual market needs, pointing to a gap between entrepreneurial offerings and customer demands. This often arises from poor customer data analysis methods. Emphasizing customer data's role is crucial for creating compelling value propositions. Aligning products with customer needs, through data analytics, is essential for informed decision-making and strategic planning. This approach significantly improves market entry success odds by ensuring offerings meet real customer demands.

Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті. Т. 6 : Конференція "Інформаційні інтелектуальні системи": матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р.
##submission.downloads##
Сторінки
191-193
Опубліковано
грудня 12, 2024
Авторське право (c) 2024 Харківський національний університет радіоелектроніки
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-659-396-5