ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧІ АНАЛІЗУ НЕСПРАВНОСТЕЙ ТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ
Анотація
This work explains the information technology employed for dealing with analysis of technical products’ defects. Three analytical methods are explored: descriptive statistics, time series analysis, and linear programming. Descriptive statistics provide a comprehensive overview of key performance indicators, offering insights into the central tendency and variability of service centre data. Time series analysis enables the examination of temporal patterns and trends, aiding in forecasting future demands. Additionally, the article explores the application of linear programming to optimize service centre operations by identifying the most efficient allocation of resources.

Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті. Т. 6 : Конференція "Інформаційні інтелектуальні системи": матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р.
##submission.downloads##
Сторінки
219-221
Опубліковано
грудня 12, 2024
Авторське право (c) 2024 Харківський національний університет радіоелектроніки
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-966-659-396-5