ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ В АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМАХ СОРТУВАННЯ

Автори

Д. Селютін
National Aerospace University «Kharkiv Aviation Institute», Україна
О. Яшина
National Aerospace University «Kharkiv Aviation Institute», Україна

Анотація

Technology integration in education has grown in a more important role during the COVID-19 epidemic. As standard manual grading techniques have been shown to be insufficient – automation grading provides a more effective approach. However, assessing programming activities is challenging because students employ a variety of coding styles and technical stacks. Manual evaluation offers flexibility but lacks consistency and scalability. Furthermore, advanced levels of programming skill requires completely new approaches to task assessment. To solve these issues, improved approaches including both dynamic and static code analysis, reinforced by machine learning techniques, are essential.

Біографії авторів

Д. Селютін, National Aerospace University «Kharkiv Aviation Institute»

Department of Computer Sciences and Information Technologies of the Faculty of Aircraft Management Systems

О. Яшина, National Aerospace University «Kharkiv Aviation Institute»

Scientific adviser – Candidate of Science, Associate Professor Department of Computer Sciences and Information Technologies of the Faculty of Aircraft Management Systems


Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті. Т. 6 : Конференція "Інформаційні інтелектуальні системи": матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р.

##submission.downloads##

Сторінки

257-258

Опубліковано

грудня 12, 2024

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-659-396-5