РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ВИБОРУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автори

Г. Безугла
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
Д. Кастиркін
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

Анотація

Іn modern e-commerce, the focus extends beyond merely selling products; it entails employing strategies to stimulate increased customer engagement and purchases. Personalized recommendations serve as a pivotal tool enabling businesses to anticipate customer preferences and behaviors regarding their organic product offerings on web platforms or mobile applications. These recommendations convey the affinity or relevance between objects, exemplified by user ratings or bookmarked pages, thus enhancing the overall user experience and driving sales.

Біографії авторів

Г. Безугла, Харківський національний університет радіоелектроніки

Науковий керівник – старший викладач, каф. СТ

Д. Кастиркін, Харківський національний університет радіоелектроніки

каф. СТ


Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті. Т. 6 : Конференція "Інформаційні інтелектуальні системи": матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р.

##submission.downloads##

Сторінки

880-881

Опубліковано

грудня 12, 2024

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-659-396-5