РЕКЛАМА, ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
Анотація
У роботі проаналізовано які заходи застосовувались в країнах під час кризи зі сторони реклами. Виокремлено та сформовано рекомендації впливу на споживача у країнах кризи. Продемонстровано типи медіа, які доцільно використовувати для стійкості і стабільності суспільства в умовах кризи.

Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди. Т. 1: колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки)
##submission.downloads##
Сторінки
214-222
Опубліковано
червня 4, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Харківський національний університет радіоелектроніки
Деталі про цю монографію
ISBN-13 (15)
978-617-8254-33-9