ОСОБЛИВОСТІ ШИРОКОФОРМАТНОГО ДРУКУ НА ТКАНИНІ, ОЦІНКА ЯКОСТІ ДРУКУ ТА КОЛЬОРОВІДТВОРЕННЯ НА РІЗНИХ МАТЕРІАЛАХ

Автори

І. Чеботарьова
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
https://orcid.org/0000-0003-0105-4484
О. Григор’єв
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
https://orcid.org/0000-0001-6467-7983
В. Манаков
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
https://orcid.org/0000-0002-7410-5409
Л. Яценко
Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
https://orcid.org/0000-0002-6158-6207

Анотація

В роботі досліджено технології, які використовуються для широкоформатного друку на тканині, та особливості матеріалів, на яких здійснюється друк; зроблено аналіз тенденцій розвитку зовнішньої реклами і можливості використання широкоформатного друку для виготовлення рекламної продукції та оформлення інтер’єру; на підставі вимог діючих нормативних документів, регламентуючих процес широкоформатного друку, і практичних рекомендацій виробників рекламної продукції та виробників плотерів визначена номенклатура показників якості для оцінки широкоформатного друку на полотні і розроблені тест-об'єкти для проведення дослідження; проведено експериментальне дослідження якості друку на різних матеріалах; розроблена методика комплексної оцінки якості друкування на широкоформатних принтерах та надані рекомендації щодо оптимального вибору матеріалів для широкоформатного друку з урахуванням вимог замовника та особливостей діючого поліграфічного підприємства.

Біографії авторів

І. Чеботарьова, Харківський національний університет радіоелектроніки

Старший викладач кафедри медіасистем та технологій

О. Григор’єв, Харківський національний університет радіоелектроніки

професор, кафедра «Медіасистеми та технології»

В. Манаков, Харківський національний університет радіоелектроніки

професор, кафедра «Медіасистеми та технології»

Л. Яценко, Харківський національний університет радіоелектроніки

ст.викладач, кафедра «Медіасистеми та технології»


Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Сучасні тренди. Т. 2: колективна монографія (для спеціальностей G20 Видавництво та поліграфія, F3 Комп’ютерні науки)

##submission.downloads##

Сторінки

124-163

Опубліковано

червня 7, 2025

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-617-8254-34-6