INNOVATIVE APPROACH TO THE FORMATION OF RELATIONSHIPS IN THE SYSTEM ""COMMODITY PRODUCER-CONSUMER"" ON THE EXAMPLE OF PJSC ""OBOLON""
Abstract
В умовах ринкової економіки стосунки між товаровиробниками та споживачами завжди були критично важливою складовою економічної системи, визначаючи не лише споживчі переваги товарів, але й успішність підприємств, їхню конкурентоспроможність і стійкість на ринку. Сучасний стрімкий розвиток технологій виробництва продукції та непередбачувана мінливість вимогливості потенційних споживачів до якості, асортименту, упаковці та інших атрибутів товарів, які їм пропонує ринок, обумовлюють необхідність створення нових підходів до формування моделі відносин між товаровиробниками та споживачами.

Функціонування соціально-економічних систем в контексті цілей сталого розвитку: колективна монографія
Downloads
Pages
277-289
Published
December 28, 2024
Categories
Copyright (c) 2024 Press of the Kharkiv National University of Radioelectronics
Details about this monograph
ISBN-13 (15)
978-966-659-359-0