ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН У СИСТЕМІ «ТОВАРОВИРОБНИК-СПОЖИВАЧ» НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «ОБОЛОНЬ»

Автори

Л. Соколова
Харківський національний університет радіоелектроніки
https://orcid.org/0000-0001-8106-1523
Є. Кончаківська
Харківський національний університет радіоелектроніки
https://orcid.org/0009-0002-9118-3246

Анотація

В умовах ринкової економіки стосунки між товаровиробниками та споживачами завжди були критично важливою складовою економічної системи, визначаючи не лише споживчі переваги товарів, але й успішність підприємств, їхню конкурентоспроможність і стійкість на ринку. Сучасний стрімкий розвиток технологій виробництва продукції та непередбачувана мінливість вимогливості потенційних споживачів до якості, асортименту, упаковці та інших атрибутів товарів, які їм пропонує ринок, обумовлюють необхідність створення нових підходів до формування моделі відносин між товаровиробниками та споживачами.


Функціонування соціально-економічних систем в контексті цілей сталого розвитку: колективна монографія

##submission.downloads##

Сторінки

277-289

Опубліковано

грудня 28, 2024

Деталі про цю монографію

ISBN-13 (15)

978-966-659-359-0